Интервью с группой ВіЙ

А вот мне sergeylittle напомнил о моем крутом интервью с Дмитрием Добрый-Вечир — знаковым персонажем украинской рок-музыки — лидером «ВіЙ». Тогда я специально не писал его в «газетном» рафинированном стиле. Оно получилось очень живым и настоящим.

Итак, вот сия беседа:

— Перше питання мабуть не оригінальне, але вважаю читачам нашого ресурсу буде цікаво дізнатися про витоки групи Вій: з чого все почалось і чому вийшло так, як маємо зараз?

— Група Вій утворилась на могилі групи Банита Байда. Це була перша така культова команда, яка грала в Києві українською мовою десь до року 89. Команда розвалилася, але було дуже багато матеріалу, хотілося робити щось нове… тому так і вийшло. Попри всі негаразди вже майже 15 років команда існує — змінюються музиканти, але не змінюється ідея та концепція. Єдине що музика, я так думаю, що вона йде в ногу з часом, але наша музика вона все ж таки поза часом. Тому ми ніколи не вважали за потрібне грати все сучасне — граємо те, що хочемо і те, що вважаємо за потрібне.

— Що для вас являє собою українська музика і в чому ви вбачаєте її прояви (виконавці, стилі тощо)?

— На мій погляд майже нічого цікавого зараз не відбувається — є якісь клони російської попси або російського року. Хоча, назвати російський рок «роком», мені здається взагалі, що це нонсенс. Беззаперечно є кілька виконавців, на наш погляд цікавих… Вважаю, що і не на наш тільки. Проте їх мало і вони всі чомусь грають однакову музику, якийсь такий карпатсько-циганський ска, а-ля Кустуриця, а-ля гуцули. Це до певної міри цікаво, але не надовго, я думаю. Про Руслану говорити взагалі нема чого, тому що дитина потрапила, як кажуть, «у струю». Зараз вона просто не знає, що їй робити тому що «танці» вже зіграні та заспівані. Є Кому Вниз, є Перкалаба… Можливо навіть ВВ… А решта, ну я не знаю… Є ще Оркестр Янки Козир — нам подобається ця команда: вона така зарозумлена, але дійсно цікава. Про готичні команди я говорити не можу, тому що я їх не знаю. Ну знаю Audi Sile — нам подобається. Що стосується дарк-фолку, то я собі розумію, що це за музика — десь собі її відчуваю… Але сказати, що ми навмисно намагалися її грати — такого не має. Ну якщо нас відносять до дарк-фолку, то це цікаво, в принципі, і нам приємно.

А тут можно его прочитать полностьюhttp://viyfrom.kiev.ua/press/interview/interview-2006-01-15.php 

Добавить комментарий

